واکنش پلیس فتا به انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۸۵۹۲
واکنش پلیس فتا به انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی خبر داد و گفت: جزییات پرونده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

به گزارش برنا؛ سرهنگرامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: در پی انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی  جامعه و تماس های مکرر هموطنان به این پلیس ، مبنی بر شناسایی و برخورد با این فرد کودک آزار شده بود، موضوع بلافاصله در کارگروه ویژه پلیس فتا جهت رسیدگی سریع مطرح شد .

این مقام مسئول ادامه داد : پس از انجام اقدامات فنی و قانونی در پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قزوین ؛ متهم پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و دقایقی پیش دستگیر شد .

سرهنگ پاشایی از تحویل متهم به همراه مستندات جمع آوری شده جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش به مراجع قضایی خبر داد و گفت : به محض جمع بندی و مشخص شدن کلیه زوایای پرونده ، اطلاع رسانی جزییات و علت ارتکاب به این جرم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطر نشان کرد : هموطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا نیاز به کسب مشاوره موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارش های  مردمی جهت رسیدگی ارسال کنند.

نظر شما