واکنش سردار ابراهیمی به کلیپ کودک آزاری در قزوین

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۴
واکنش سردار ابراهیمی به کلیپ کودک آزاری در قزوین
ناپدری سنگدل تاکستانی که پس از ضرب و جرح کودک معلول، تصاویر کودک آزاری خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود، در کمتر از 24 ساعت با تلاش کارآگاهان پلیس در مخفیگاهش در یکی از روستاهای تاکستان دستگیر شد.

به گزارش برنا؛ سردار علی ابراهیمی گفت: در پی انتشار تصاویر ضرب و جرح دختر بچه معلول و مبتلا به سندرم داون در شبکه های مجازی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس شهرستان "تاکستان" قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه کودک آزار، ناپدری کودک بزه دیده است، افزود: با رصد فضای مجازی و اقدامات فنی پلیس فتا و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تاکستان در کمترین زمان، مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم، وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر و کودک خردسال با دستور قضائی به اداره بهزیستی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: برابر ماده 746 قانون رسیدگی به جرایم رایانه ای هرگونه کودک آزاری، همسر آزاری، دگر آزاری و همچنین تشویش اذهان عمومی که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی شود مشمول قانون رسیدگی به جرایم رایانه ای شده و با مجرم برخورد قانونی مناسب صورت خواهد پذیرفت، شایان ذکر است بازنشر فیلم و تصاویر منتشر شده نیز مشمول پیگرد قانونی است.

سردار ابراهیمی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم قزوین با پلیس، اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه جرم و انتشار آن در فضای مجازی، سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز