کدام جاده‌های کشور مسدود است؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۰:۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۸۷۸۵
کدام جاده‌های کشور مسدود است؟
پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد تردد در ۹ محور مواصلاتی کشور به دلیل شرایط جوی و عملیات عمرانی مسدود است.

به گزارش برنا؛ محورهای شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر دارای انسداد شریانی و محورهای شمشک - دیزین،  اولنگ - شاهرود،  سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان،  سروآباد - پاوه،  وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

براساس آخرین وضعیت ترافیکی، در آزادراه کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین و در محدوده گرمدره

 در محور شهریار - تهران و بالعکس در اکثر مقاطع ترافیک سنگین گزارش شده است.

در استان مازندران محور چالوس، حدفاصل کیلومتر ۵ تا ۱۵ (مرزن آباد تا دزدبن) به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت ۸ صبح تا ۱۷و از تاریخ ۸ دیماه تا ۱۲ اسفند در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به جزء روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه وجمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با گسترش ویروس کرونا ورود پلاکهای غیربومی و خروج پلاکهای  بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.  در شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی محدودیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز