رییس سازمان سنجش آموزش کشور:

دلایل افزایش مبلغ ثبت‌نام در آزمون‌ها تشریح شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۴:۵۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۷۱۳۰
دلایل افزایش مبلغ ثبت‌نام در آزمون‌ها تشریح شد
ابراهیم خدایی گفت: برنامه زمان‌بندی برای آزمون به اتمام برسد و برای مثال داوطلب در فروردین 1400 خواستار ثبت نام در آزمون باشد باید جریمه 120 هزار تومانی را پرداخت کند.

به گزارش برنا؛ بر اساس مصوبه هیات دولت داوطلبانی که با تاخیر در آزمون‌های سراسری ثبت نام کنند علاوه بر هزینه اصلی ثبت نام، ۱۲۰ هزار تومان هم هزینه دیرکرد باید پرداخت کنند.

ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه اخذ مبلغ اضافه از داوطلبان شرکت در آزمون به خبرنگار برنا گفت: بر اساس برنامه‌های نظام‌بندی یک مرحله ثبت نام انجام شده است. البته مرحله دیگر ثبت نامه آزمون در اسفند سال جاری برگزار می‌شود. این مرحله ثبت نام هم بر اساس مبلغ گذشته انجام می‌شود.

 او افزود: وقتی ثبت نام‌ها بعد از مرحله اول و دوم  انجام شود و داوطلب درخواست ثبت نام کند در آن شرایط موظف به پرداخت جریمه است. با این تفاسیر داوطلبان جامانده از ثبت نام می‌توانند بر اساس مبلغ  قبل اقدام کنند.

 خدایی گفت: برنامه زمان‌بندی برای آزمون به اتمام برسد و برای مثال داوطلب در فروردین 1400 خواستار ثبت نام در آزمون باشد باید  جریمه 120 هزار تومانی را پرداخت کند.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز