بازداشت ۸ نفر در فرودگاه امام خمینی(ره) در حین خروج از کشور

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۷۳۳۷
بازداشت ۸ نفر در فرودگاه امام خمینی(ره) در حین خروج از کشور
جانشین فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف انواع ارز قاچاق به ارزش 69 میلیارد ریال و دستگیری 8 نفر از سودجویان اقتصادی توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ حکمت اله سیمی گفت: همکاران ما در پلیس فرودگاه حضرت امام (ره) از 8 مسافر خروجی به مقاصد استانبول و دوحه 207 هزار و 400 دلار  و 74 هزار یورو به ارزش 69 میلیارد ریال که فاقد هرگونه مدارک مثبته بود، کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه پرونده در مورد ارزهای مکشوفه تشکیل و به همراه 8 متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شده است، افزود: ورود و خروج ارز در هر کشور تابع ضوابط و قواعدی است که در صورت مغایرت با قوانین جاری آن کشور انتقال ارز قاچاق محسوب می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به نوسان قیمت ارز اقدام به خروج غیرقانونی آن از کشور می کنند که کارکنان هوشمند پلیس فرودگاه پلیس پیشگیری ناجا با استقرار در مبادی ورودی و خروجی به طور قاطع با این افراد برخورد خواهند کرد.

سرهنگ سیمی خاطرنشان کرد: طبق قوانین مصوب کشورمان اگر از شخصی ارز قاچاق کشف شود علاوه بر ضبط ارز، فرد متهم به پرداخت جریمه نقدی از 2 تا 4 برابر بهای آن محکوم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز