برخورد وحشتناک نیسان با گاردریل‌های بزرگراه بابایی

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۷۷۲۵
برخورد وحشتناک نیسان با گاردریل‌های بزرگراه بابایی
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید یک دستگاه وانت نیسان با گاردریل های بزرگراه بابایی و واژگونی آن، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: صبح امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید وانت نیسان با گاردریل های غرب به شرق بزرگراه بابایی بعد از دانشگاه، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه25 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: با حضور عوامل راهور در محل حادثه و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، به شدت با گاردریل های کناری اتوبان برخورد کرده و پس از  شکست 7 شاخه گاردریل به لاین میانی  اتوبان وارد و واژگون شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا شد.

او گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: در حین رانندگی در معابر با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از حرکاتی که باعث می شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز