شنبه منتظر باران باشید

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۳۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۸۰۲۴
شنبه منتظر باران باشید
سازمان هواشناسی با اعلام بارش ۴ روزه برف، باران و وزش باد شدید در اکثر مناطق، از ورود سامانه بارشی جدید طی شنبه هفته آینده به کشور خبر داد.

به گزارش برنا؛ بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از مرزهای غربی وارد کشور شده و برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل،‌زنجان، گیلان، مازندران،‌قزوین، البرز و ارتفاعات تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، شمال مرکزی، ایلام و خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فردا با تقویت سامانه بارشی و گسترش آن در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران،‌قزوین، البرز، تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خوزستان و برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد برف و باران پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب،‌غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، جنوب غرب، جنوب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات کرمان است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه در برخی مناطق نوار شمالی کشور، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی و ارتفاعات  کرمان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. پیامد ورود سامانه بارشی به کشور بارش برف و باران، وزش باد شدید،‌کاهش دما و بارش تگرگ در مناطق مستعد است.

شنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی از مرزهای غربی ارد کشور شده و در شمال غرب، غرب،‌غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پیش بینی می‌شود.طی امروز و فردا و چهارشنبه و پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، مرکز،‌شرق و شمال شرق وزش باد شدید پیش بینی شده است. همچنین پنجشنبه در نیمه غربی و جمعه در نیمه شرقی کشور کاهش دمای 8 تا 12 درجه ای پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز