اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۹:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۸۸۴۷
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری مترو تهران:

اختلال در نمایشگر کنترل ترافیک خطوط مترو/ ترافیک در خط 2 مترو تهران

توقف برخی قطارهای خط 2 مترو تهران برای دقایقی، سبب شد تا ترافیک شدیدی در این خط بوجود آید.

معاون درمان وزارت بهداشت:

هیچ داروی قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد/ تمام داروهای موجود در مرحله تحقیقات هستند

قاسم جان بابایی گفت: در حال حاضر هیچ داروی قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد و هر دارویی که استفاده می‌شود داروی حمایتی است.

زمان برگزاری آزمون دکتری اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش به تشریح کم و کیف برگزاری آزمون دکتری پرداخت و گفت: کنکور دکتری بر اساس روال قانونی و زمان معین آزمون برگزار می‌شود تاکنون هم هیچ تغییری در روند برگزاری آزمون در دستور کار نبوده است.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا:

واریانت انگلیسی 3 روزه بیمار را از پای می‌اندازد/ تنها راه درمان زود مراجعه کردن به پزشک است/ انتظار می‌رود مجوز فاز دو و سه واکسن برکت صادر شود

مینو محرز گفت: واریانت انگلیسی که هم اکنون در کشور شیوع پیدا کرده خطرناک تر از نوع قبلی ویروس کروناست به همین دلیل از مردم می‌خواهیم شوخی نگیرند و وقت را تلف نکنند و در صورت مشاهده علائم بیماری، سریعا به پزشک مراجعه کنند.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

ایجاد خط اعتباری با نرخ 12 درصد برای تعاونی‌هایی که در مبارزه با کرونا فعالیت دارند/ تخصیص 7 هزار و 500 میلیارد تومان برای 75 هزار واحد مسکن/ارائه تسهیلات بانک توسعه تعاون 3 برابر شده است

محمد کبیری گفت: جهت حمایت از تعاونی‌ها خطوط اعتباری مختلفی راه اندازی کردیم از جمله خط اعتباری برای تعاونی‌های مسکن به میزان 7 هزار و 500 میلیارد تومان برای 75 هزار واحد، ایجاد خط اعتباری برای تعاونی‌های دانش بنیان، جوانان، زنان و توان یابان به نرخ ترجیحی بین 8 تا 14 درصد که با همکاری صندوق نوآوری شکوفایی، صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون انجام شد.

سخنگوی ناجا:

آمار قتل در سال 99 افزایش یافت/ قاتل سریالی در کشور وجود ندارد

سردار مهدی حاجیان از افزایش آمار قتل در سال 99 در کشور خبر داد و گفت: طی سال 99 جرائم خشن و سرقت به عنف در کشور کاهش یافته است. در این میان باید گفت که آمار قتل در سال 99 نسبت به سال گذشته اندکی افزایش یافته است.

جدول زمان بندی مدرسه تلویزیونی ایران اعلام شد

جدول دروس مدرسه تلویزیونی 4شنبه 29 بهمن برای دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه‌‌های آموزش، چهار و قرآن اعلام شد.

تردد روان در آزادراه تهران - شمال، آزادراه قزوین - رشت

تردد در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال، آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

سانحه رانندگی در بزرگراه یادگار امام/ آمار جان باختگان و مجروحین به 3 نفر رسید

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ، از واژگونی یکدستگاه سواری ام وی ام در اتوبان یادگار و فوت راننده آن به علت شدت جراحات وارده خبر داد.

دستگیری عامل شهادت یکی از مقامات انتظامی کرمانشاه در ترکیه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عامل اصلی شهادت سرگرد "کوروش حاجی مرادی" رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در شهر "دنیزلی" ترکیه توسط پلیس اینترپل خبر داد.

سرما در راه است/ آغاز بارش دوباره برف و باران

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری مطرح کرد:

برگزاری کمپین بهار چینی

مدیر‌کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: «به منظور حضور مستمر و موثر در بازار گردشگری چین و همچنین زنده نگه داشتن نام ایران در حافظه بازار بزرگ این کشور با بیش از صد و هفتاد میلیون گردشگر خروجی برای دوران پسا کرونا، معاونت گردشگری در حال برگزاری کمپین "قرن ها دوستی؛ سومین عید بهاره چینی ها در ایران" در بازه زمانی 24 بهمن الی 9 اسفند سال جاری همزمان با عید بهاره چینی به صورت مجازی است.»

رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم امضای تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

حمایت ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار مسکن محرومان

سید پرویز فتاح در مراسم امضای تفاهم نامه با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان، از کمک بلاعوض ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان در این پروژه خبر داد.

عضویت ۲۰ میلیون نفر در شبکه‌ شاد

الحسینی گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از دانش‌آموزان در این شبکه عضو هستند و روزانه حدود ۶۰۰ هزار کلاس درس در این شبکه برگزار می‌شود. همچنین ۴۰۳ گیگابیت بر ثانیه حجم ترافیکی اختصاص یافته به شاد است که به زودی آن را ارتقا خواهیم داد.

آرش حسینی میلانی هشدار دارد:

احتمال وقوع شرایط کم‌آبی در تابستان آینده و ریسک بارش‌های سنگین در پایان سال

رییس کمیته محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از احتمال وقوع شرایط کم‌آبی در تابستان آینده و همچنین ریسک بارش‌های سنگین در پایان سال ابراز نگرانی کرد و از مجموعه آب و فاضلاب و خدمات شهری خواست که در قالب کارگروه مشترک مدیریت بحران، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را در اسفند ماه انجام دهند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد:

احضار کودک آزار شیرازی

سرهنگ رامین پاشایی از احضار پدر کودک آزار شیرازی خبر داد.

وزیر بهداشت در پنجمین کنگره ملی سلامت مردان خبر داد:

تدوین و تصویب سند ملی سلامت مردان

وزیر بهداشت گفت: سالها سازمان جهانی بهداشت در کشورهای در حال توسعه، تامین و ارتقای سلامت گروه آسیب پذیر که از دید آنها زنان و کودکان بودند را مورد توجه داشت اما دست اندرکاران سلامت جهان، متوجه شدند که از یک جمعیت بسیار مهم و تاثیرگذار و مهم در جهان، یعنی مردان، غافل شده اند.

پایتخت نشینان امروز هوای مطلوب تنفس می‌کنند

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای ‌پایتخت، براثر وزش باد موثر طی امروز (۲۸ بهمن ماه) برقراری شرایط قابل قبول و ‌پاک در بیشتر مناطق ‌پایتخت ‌پیش‌بینی می‌شود. فردا (۲۹ بهمن ماه) وضعیت هوای پایتخت قابل قبول خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز