کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی در واردات تجهیزات پزشکی

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۹۳۸۸
کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی در واردات تجهیزات پزشکی
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ترفند وارد کردن لوازم و تجهیزات پزشکی 80 میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: تعدادی از شهروندان با در دست داشتن دستورهای قضائی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار داشتند:  با فردی که مدعی بود، وارد کننده لوازم و تجهیزات پزشکی است آشنا شده اند و مبالغ هنگفتی را به عنوان مشارکت در سرمایه در اختیار این آن قرار داده اند، ولی متهم با دریافت وجوه از محل متواری و پاسخگوی تماس های تلفنی نمی باشد.

او عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وجود پرونده های مشابه دیگر در این خصوص بررسی پرونده به طور ویژه در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه قرار گرفت و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با هویت دروغین از مال باختگان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی ابراز داشت: در رصدهای اطلاعاتی هویت واقعی متهم شناسایی و به دست آمد که وی در سال 97 به همین عنوان دستگیر و روانه زندان شده است.  

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم شناسایی و دستور دستگیری از مرجع قضائی اخذ شد، تصریح کرد: وی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه هشتم به جرم ارتکابی معترف شد.   

سرهنگ عزیزخانی اضافه کرد: متهم به بیش از 15 فقره کلاهبرداری اعتراف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 80 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: تاکنون 12 تن از مال باختگان شناسایی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز