انهدام باند سارقان خودرو

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۸:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۹۳۹۷
انهدام باند سارقان خودرو
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سرقت و فروش خودروهای مسروقه با مدارک جعلی خبر داد .

به گزارش برنا؛  سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت : هجدهم آذر ماه گزارشی از سوی شهروندان به پلیس آگاهی ارجاع شد که حاکی از آن بود، شخصی به اسم ایمان مشغول سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو می باشد که در پی دستگیری ایمان به اتهام سرقت لوازم خودرو در تحقیقات انجام شده به ارتکاب سرقت معترف و اذعان داشت با همدستی شخصی به اسم رسول این کار را انجام داده است .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی ابراز داشت : کارآگاهان با اقدام به موقوع ، رسول را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و یک دستگاه خودرو207 نیز از وی کشف که در بررسی انجام شده مشخص گردید خودروی مذکور دارای سابقه سرقت از پایگاه هشتم پلیس آگاهی می باشد.

او عنوان کرد : کارآگاهان طی تماس با شاکی نحوه وقوع سرقت را جویا شدند که شاکی اعلام داشته خودرو را برای فروش در سایت آگهی کرده و مرد جوانی برای خرید مراجعه و پس از جلب اعتماد وی در فرصتی مناسب اقدام به سرقت خودرو کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : پس از مراجعه شاکی و مواجهه با رسول، او را شناسایی کرد و در بررسی های انجام شده مشخص شد نامبرده علاوه بر خودرو فوق چندین دستگاه خودرو دیگر را به همین شیوه سرقت کرده است.

او اضافه کرد:  در تحقیقات پلیسی  رسول چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و اظهار کرد، از طریق سایت های خرید و فروش خودرو با کسانی که برای فروش خودرو آگهی کرده بودند تماس و پس از مراجعه و جلب اعتماد افراد در فرصتی مناسب خودرو ها را سرقت می کردم .

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه  با همکاری متهم کارآگاهان به آدرس های سرقت مراجعه و  مال باختگان  را شناسایی کردند، افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم خودرو ها را پس از جعل اسناد و تعویض پلاک و نصب پلاک های جعلی به سایر افراد می فروخته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با کشف خودروهای مسروقه و اعتراف متهمان پرونده به مرجع قضایی ارسال و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز