افشاگری جدید درباره گوشی جدید شیائومی+ عکس

۱۳۹۹/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۳۹۸۰۱
افشاگری جدید درباره گوشی جدید شیائومی+ عکس
یک چهره تاحدودی شناخته شده در یوتوب دست به افشاگری درباره مدل جدید از گوشی های شیائومی زد.

به گزارش برنا؛ یک YouTuber ویدیویی را منتشر کرده است که ادعا می کند دو دستگاه اولیه Xiaomi Mi 11 Ultra را در دست دارد که نشان می دهد این گوشی ممکن است از یک ویژگی غیرمعمول برخوردار باشد؛ «یک صفحه نمایش یک اینچی در پشت و در کنار دوربین ها.»

در این ویدئو یک صفحه کوچک را نشان می دهد که به نظر می رسد تصویری از صفحه اصلی گوشی است با این نکته که میکروسکوپی است. یک کاربرد عملی تر ممکن است برای عکس های سلفی با استفاده از دوربین رو به عقب باشد.

این ویدیو توسط یک وبلاگ نویس تاحدودی شناخته شده فیلیپینی انتشار پیدا کرد.

متفاوت شیائومی

کارشناس حوزه تکنولوژی می گوید شماره مدل دستگاه منتشر شده در این فیلم بررسی شده و جزئیات خاص آن با مدل های قبلی مطابقت دارد. سایر جزئیات اعلام شده در این افشاگری، شامل شارژ بی سیم سریع 67 وات ، OLED منحنی 6.8 اینچی با نرخ تازه سازی تطبیقی تا 120 هرتز ، باتری 5000 میلی آمپر ساعت و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 است.

دستگاه های ادعا شده شامل یک دوربین بزرگ با دوربین بزرگنمایی هیبریدی 120 برابر ، مانند Mi 10 Ultra که سال گذشته به بازار عرضه شد، و همچنین یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. اگر این گوشی واقعاً Mi 11 ارتقا یافته است ، به نظر می رسد شیائومی لنز تله 2x را در مدل قبلی خاموش کرده و در عوض فقط لنز بزرگنمایی به سبک پریسکوپ را ارائه می دهد.

یک ultrawide 12 میلی متری نیز وجود دارد که Tech Buff PH(یوتوبر) ادعا می کند دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی است که از 12 مگاپیکسل ارتقا یافته است.

شیائومی نسخه چینی Mi 11 استاندارد را در پایان سال 2020 اعلام کرد و به تازگی از نسخه بین المللی آن رونمایی کرد. هر دو از پردازنده برتر Snapdragon 888 با قابلیت اتصال اینترنت 5G بهره می برند. به نظر می رسد شیائومی به طور احتمالی نسخه های دیگری مانند نسخه Ultra ادعا شده در این فیلم را دنبال خواهد کرد. اینکه آیا این دستگاه وارد بازار اصلی معاملات می شود یا خیر ، باید منتظر ماند ، اما یک نمونه جالب است که باید در هر صورت مورد بررسی قرار گیرد.

نظر شما