اتفاق عجیب در تعقیب و گریز ناجا و اشرار

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۰۵۶۴
اتفاق عجیب در تعقیب و گریز ناجا و اشرار
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودروی پژو حامل 669کیلوگرم تریاک در عملیات ضربتی ماموران یگان تکاوری 124 بخش "شهداد" خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران یگان تکاوری124 بخش "شهداد" با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل موادمخدر از جاده های فرعی محدوده بخش "گلزار" شهرستان "بردسیر" مطلع شدند و بلافاصله این مورد را به ماموران پایگاه انتظامی شهید "خواجویی" بخش "بهرامجرد" اعلام کردند.

او افزود: ماموران این پایگاه با استقرار ضربتی در یک نقطه از محور "گلزار-کرمان" به خودروی مورد نظر دستور ایست دادند که در پی تغییر مسیر و فرار این خودرو یک تیم دیگر از ماموران مستقر در این محور موفق شدند با استفاده از گل میخ این خودرو را متوقف کنند اما به سبب پوشش گیاهی منطقه در دستگیری راننده آن توفیقی حاصل نشد.

 فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف 669 کیلوگرم تریاک از این خودرو تصریح کرد: پاک سازی منطقه برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد اما به هر حال خداوند منان را شاکریم که در سایه اشرافیت اطلاعاتی و حضور ضربتی ماموران موفق شدیم از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی جلوگیری کنیم.

نظر شما