درگیری شدید مسلحانه یک ساعته در شرق کشور/هلاکت یک نفر از اشرار تایید شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۱۱۷۹
درگیری شدید مسلحانه یک ساعته در شرق کشور/هلاکت یک نفر از اشرار تایید شد
تکاوران پلیس استان سیستان و بلوچستان با متلاشی کردن یک باند مسلح قاچاق،ضمن دستگیری 5 سوداگر مرگ، یک تن و 167 کیلو مواد افیونی را کشف کردند.

به گزارش برنا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "ایرانشهر"  و " مهرستان"با اشراف اطلاعاتی به سرنخ هایی مبنی بر قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، از شهرستان مهرستان به ایرانشهر دست یافتند.

او افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند را که با یک وانت تویوتا و یک دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور "مهرستان به ایرانشهر " بودند شناسایی و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یکی از مناطق کوهستانی اعضای این باند مسلح قاچاق مواد مخدر در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری عنوان کرد: در این درگیری نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و 5 قاچاقچی دیگر دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان یک تن و 167 کیلو و 125گرم مواد افیونی را شامل 705 کیلو و 650گرم حشیش، 433 کیلو  و 475 گرم تریاک و  28 کیلو گرم هروئین، به همراه 2 قبضه سلاح کلاش با 86فشنگ و یک قبضه کلت کمری با 6 فشنگ مربوطه کشف کردند.

او با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز