جانشین فرمانده کل ناجا:

مبارزه با اراذل و اوباش، مطالبه مردمی است

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۱۲۶۰
مبارزه با اراذل و اوباش، مطالبه مردمی است
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که مقابله با اراذل و اوباش طرحی مستمر و ادامه دار خواهد بود، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با کسانی که نظم و امنیت عمومی مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی خواهد کرد و این وظیفه تعطیلی بردار نیست.

به گزارش برنا؛ عصر امروز کمیسیون مقابله با اراذل و اوباش به ریاست سردار "قاسم رضایی" جانشین فرمانده نیروی انتظامی و با حضور جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار رضایی ضمن تبریک میلاد با سعادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت جوادالائمه(ع) و درود بر روان پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حریم و حرم و امام راحل(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از زحمات تمامی کارکنان و فرماندهان انتظامی سراسر کشور در اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش تقدیر و تشکر کرد.

او در ادامه با تأکید بر این که مقابله با اراذل و اوباش طرحی مستمر و ادامه دار خواهد بود، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه با کسانی که نظم و امنیت عمومی مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی خواهد کرد و این وظیفه تعطیلی بردار نیست.

جانشین فرمانده ناجا با بیان این که اقتدار پلیس برای افرادی به نمایش گذاشته می شود که امنیت مردم را خدشه دار کنند، اظهار داشت: خوشبختانه در جامعه ما این افراد انگشت شمارند و قطعا کسی نخواهد توانست احساس امنیت و امنیت مردم عزیز را به مخاطره بیاندازد.

سردار رضایی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مبارزه با اراذل و اوباش، مطالبه مردمی است و حفظ امنیت مردم وظیفه نیروی انتظامی و خط قرمز پلیس محسوب می شود و در این موارد با هیچکس مماشات نداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز