در شهرداری منطقه۵صورت می گیرد:

اتمام تمامی پروژه‌های توسعه محلی تا پایان سال مالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۱۵۳۶
فاطمه سادات حمیدیان معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 5 در مورد وضعیت پروژه های توسعه محلی منطقه گفت: اجرای این پروژه ها با سرعت و دقت در حال انجام است و به شهروندان قول می دهیم که تا پایان سال مالی 99 تمامی آنها به اتمام برسد.

به گزارش برنا؛ فاطمه سادات حمیدیان، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 5 با بیان اینکه پروژه های توسعه محلی مورد با سرعت و دقت در حال انجام است گفت: این پروژه ها بیشتر در محلات کم برخوردار منطقه مثل اندیشه، بهاران، کن و حصارک انجام می شود و به خصوص در محله کن تاکید ویژه ای روی این پروژه ها شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه 5 ادامه داد:62 پروژه توسعه محلی در سال 99 برای منطقه 5 تعریف شده بود که قول می دهیم همه آنها تا پایان سال مالی 99 به اتمام رسیده و حتی تعداد زیادی را در آستانه بهار1400 به بهره برداری برسانیم.

او افزود: شهردار منطقه کارگروه ویژه ای هم برای محله کن تشکیل داده و به صورت میدانی در جریان روند اجرای پروژهای توسعه محلی در این محله است.

حمیدیان با بیان اینکه بیش از 10 پروژه توسعه محلی در کن در حال اجراست تاکید کرد: به شهروندان این محله قول می دهیم تا پایان سال مالی 99 تمامی پروژه های توسعه محلی کن به اتمام برسد. پارک ورودی کن، بهسازی مسیر منتهی به امامزاده شعیب، تجهیز بازارچه سیدالشهدا، بازپیرایی بوستان ارمغان و ... از جمله پروژه های توسعه محلی کن است.

او در مورد پروژه های توسعه محلی سال 1400 برای منطقه 5 گفت: تمامی پروژه ها با اخذ نظر مشورتی از شورایاران و نخبگان و با نظارت شهرداران نواحی و بازدیدهایی که داشتند تعریف شده و در مراحل اداری است. چندین جلسه در این خصوص برگزار شده و ضرورت ها و الزامات پروژه در نواحی بررسی شده و به زودی تعیین تکلیف می شوند.

نظر شما