فرمانده کل ناجا:

کاندیداها و ستادهای انتخاباتی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۵۴:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۱۵۵۷
کاندیداها و ستادهای انتخاباتی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در عرصه انتخابات داریم، گفت: ان شاء الله با مدد الهی و استفاده ازتجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم خواهیم کرد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و یگان ویژه حافظان امنیت و آسایش مردم هستند، گفت: هیچ خط قرمزی جز آسایش و راحتی مردم از سوی پلیس برای تامین و حفظ امنیت آنان وجود ندارد.

او افزود: نیروی انتظامی همان نیرویی است که در حوادث و بلایای طبیعی، مانند یک امدادگر دلسوز به مردم خدمت رسانی می‌کند، برابر اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت، قاطعانه و سرسخت می‌ایستد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات سال آینده را پیش رو داریم و بر اساس تکالیف قانونی، تامین نظم و امنیت این رویداد بزرگ و ملی بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: خوشبختانه تجربیات بسیار ارزشمند و موفقی در این عرصه در کارنامه ناجا ثبت است و در این انتخابات هم با مدد الهی و استفاده ازتجربیات، فضایی آرام و امن را برای برگزاری یک انتخابات با شکوه فراهم خواهیم کرد.

ارشدترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه مردم قانون‌مدار ما بهترین حامیان در این کار بزرگ هستند، افزود: انتظار داریم کاندیداها و ستادهایشان با در نظر گرفتن شرایط خاص کشور و رعایت پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا و لحاظ کردن ملاحظات، خودشان پیشتاز این عرصه باشند و کاری کنند که نیروی انتظامی صرفا همراه آنان باشد و توانش را در سایر حوزه ها مصروف کند.

سردار اشتری با تصریح اینکه در ایام نوروز و تعطیلات آن، نیروی انتظامی مجری تصمیمات ستاد ملی کرونا است، عنوان داشت: امیدواریم مردم عزیزمان همانگونه که تاکنون با رعایت موازین بهداشتی، باعث کاهش آمار تلفات بوده اند، در ایام آتی هم بیش از پیش مراقبت کرده و اجازه ندهند در موج چهارم کرونا شرایط کشور سخت تر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز