اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۴۱۷۰۷
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به شرح ذیل است.

 

رئیس پلیس پایتخت:

کشف شیوه جدید کلاهبرداری از کارت های بانکی/ شهروندان فریب مظلوم نمایی سودجویان را نخورند/ فروشندگان موظف هستند کارت خوان را در اختیار مشتریان قرار دهند

متهمی در روزهای اخیر دستگیر شده است که به مقابل دستگاه های خودپرداز مراجعه کرده و با مظلوم نمایی از شهروندان می خواسته است که برای او مبلغ 100 هزار تومان کارت به کارت کنند و سپس اقدام مجرمانه خود را به اجرا درمی آورد.

رئیس انجمن رادیوتراپی و انکولوژی:

سرطان معده و پروستات در میان مردان بیشتر شایع است/ نیترات عامل اصلی سرطان معده/ کرونا می تواند پیشرفت سرطان را بیشتر کند

محمدرضا قوام نصیری گفت: امروز سرطان معده، که یک سرطان سخت است، بیشترین فراوانی را در کشور دارد و به این علت درمان کم تر در آن به نتیجه می رسد که در ابتدا با سوهاضمه اشتباه گرفته می شود و غالبا دیر به مراحل درمان می رسند پس از سرطان معده، سرطان پروستات در میان مردان ایرانی بیشتر شایع است.

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته و کیفیت هوا قابل قبول است.

سردار طاهری جزئیات دستگیری عامل وابسته به معاندین پس از 20 سال، را تشریح کرد

در یک عملیات ضربتی، شرور وابسته به گروهک های معاند در شرق کشور پس از 20 سال تحت تعقیب بودن دستگیر شد.

پیوند نظام تعلیم و تربیت با قرآن

حاجی میرزایی طرح توانمندسازی معلمان درباره آموزه‌های قرآنی را مفید دانست و تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح رساندن معلم به سطحی از توانایی است که بتواند دانش آموزان را به سمت هدف نهایی و مطلوب نظر سند تحول سوق دهد.

فرد مبتلا به کرونای انگلیسی در دزفول از کجا کرونا گرفته بود؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خواستار لغو تمامی مراسم ترحیم شد و گفت: علت ابتلای یکی از افراد مبتلا به کرونای انگلیسی در شهرستان دزفول، شرکت در مراسم ترحیم بوده است.

آموزش دانشگاه‌ها تا تابستان مجازی شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه آموزش های تئوری دانشجویان در ترم جاری حضوری ارائه می شوند،‌گفت: آمادگی داریم تا با برنامه‌ریزی اداره کل آموزش دانشگاه شرایط اسکان دانشجویان برای گذراندن دروس عملی به‌صورت فشرده را مشابه سال تحصیلی قبل فراهم آوریم.

سخنگوی سازمان غذا و دارو خبر داد:

آغاز ‌فاز دوم واکسیناسیون کرونای کادر درمان

کیانوش جهانپور از آغاز فاز دوم واکسیناسیون کادر درمان علیه کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی کشور به دستور وزیر بهداشت خبر داد.

ژاپنی‌ها به کمک اهالی ساکن در اطراف تالاب‌های ایران می‌آیند

معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با امضای سند سه ساله همکاری مشترک ایران و ژاپن قرار شد تا دو کشور در روند حفاظت و معیشت پایدار اهالی اطراف تالاب‌های بختگان، شادگان و تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه همکاری کنند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

ارائه تسهیلات بانکی به کارآفرینان برتر ملی و استانی/ منتظر تصویب بسته حمایتی اشخاص کارآفرین از سوی دولت هستیم

عیسی منصوری گفت: یک بسته حمایتی از اشخاص کارآفرین با همکاری همه دستگاه‌های ذی ربط بخش خصوصی آماده کردیم که در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده است و هم اکنون منتظر تصویب آن در دولت هستیم.

یک استاد مدیریت مناطق خشک:

روند فرونشست زمین در ایران افزایشی است/ خطوط راه آهن تحت تاثیر فرونشست زمین جا به جا می شوند

عادل سپهر گفت: نشست زمین در ایران روند افزایشی دارد و هم‌اکنون بسیاری از خطوط راه‌آهن به دلیل فرونشست زمین جابه‌جا شده است.

وزیر بهداشت خبر داد:

آغاز واکسیناسیون ۱۰۰ هزار نفر دیگر از کادر درمان/ داغ شهدای خدمت مرا نابود کرده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون ۱۰۰ هزار نفر دیگر از کادر درمان از فردا آغاز و ۲۵۰ هزار دوز واکسن چینی نیز هفته آینده وارد کشور می‌شود.

جان باختن ۸۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۸۲۶۳ بیمار جدید

سیما سادات لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

آیا اردوهای دانش آموزی برگزار می‌شود؟/ تشریح آخرین وضعیت برگزاری کلاس های درسی

علیرضا رییسی درباره آخرین تصمیمات برای برگزاری کلاس ها گفت: شرایط هر استان با استان دیگر متفاوت است، اما تا پایان سال 99 کلاس های مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر نهادهای آموزشی بر اساس تصمیمات قبلی ستاد مقابله برگزار می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی:

طرح «خروج بانوان از کشور بدون اذن همسر» هنوز به صحن مجلس نیامده است/ زنان متاهل در چند صورت می‌توانند بدون اجازه شوهر از کشور خارج شوند/ این طرح اگر کارشناسی نشود تبعات ناگواری به بار می‌آورد

الهام آزاد گفت: در حال حاضر استثنائاتی برای خروج زنان از کشور بدون اجازه شوهر وجود دارد که آنها می‌توانند از این شرایط استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز