رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری تروریست انتحاری در تهران

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۱۴۲۴۷۰
دستگیری تروریست انتحاری در تهران
سردار حسین رحیمی در جریان افتتاح طرح های عمرانی پلیس پایتخت از دستگیری تروریست انتحاری در تهران خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در جریان افتتاح طرح های عمرانی تهران بزرگ گفت: یک عامل انتحاری که جلیقه انتحاری به خود بسته بود و قصد خرابکاری در تهران را داشت در عوارضی قم شناسایی و در درگیری با عوامل انتظامی دستگیر شد.

او افزود: طبق برنامه ای که معاندین برای این شخص مسلح ترسیم کرده بودند، این فرد قصد خرابکاری در دو نقطه تهران را داشته است که پس از شناسایی، با یگان امداد  درگیر و پس از دقایقی دستگیر می شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: عملیات دستگیری این شخص که 45 دقیقه به طول انجامید، بسیار حساس بود و او چندین بار تهدید به انفجار کرد اما با رشادت یکی از پرسنل انتظامی که جان خود را به خطر انداخت، این فرد دستگیر شد و عملیات خرابکارانه او خنثی شد. این عملیات موفقیت آمیز هفته گذشته رقم خورد و از یک اتفاق شرورانه جلوگیری شد.

او در ادامه این مراسم گفت: بخش زیادی از پروژه‌ هایی که امروز افتتاح می شود، مرهون کمک های خیرین است. امروز پروژه‌های همچون حسینه فاتب را افتتاح می‌کنیم و علاوه بر آن طرح های مهم دیگری نیز افتتاح می شود که از جمله آن ها آغاز ساخت فاز دوم مرکز سروش است. امروزه 670 معتاد در کهریزک بازپروی و تا یک سال نگهداری می‌شوند، امروز فاز دوم این مرکز با ظرفیت 500 نفر و مجموعه ورزشی فاتب با 15 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌ شود.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در پروژه‌ های امروز، افتتاح بازداشتگاه آگاهی تهران با متراژی بالغ بر 3 هزار مترمربع را خواهیم داشت، بازداشتگاه قبلی بسیار قدیمی بود و 40 سال از ساخت آن می ‌گذشت. امروز چهار ایستگاه پمپ بنزین را در مقرهای انتظامی تهران بزرگ فعال کردیم و بیش از 80 درصد خودروهای پلیس دیگر در پمپ بنزین های عمومی، سوخت گیری نمی کنند.

سردار رحیمی ادامه داد: 16 پروژه احداثی و 21 پروژه نوسازی نیز در دستور کار است که جمعاً برای آن ها 180 میلیارد تومان اختصاص یافته که بالغ بر 102 میلیارد تومان آن از طریق مجمع خیران و کمک شهرداری تهران بوده است. 18 قطعه زمین را برای تعدادی کلانتری مدنظر قرار دادیم تا امنیت را در پایتخت بیشتر کنیم. در سال 1400، ادامه این نهضت عمرانی را خواهیم داشت.

//انتهای پیام: 5

نظر شما