این دختر بخاطر زیبایی بیش از حدش اخراجش شد!+ عکس

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۴۸۳۸
این دختر بخاطر زیبایی بیش از حدش اخراجش شد!+ عکس
دختر خوشگل از کارش بیکار شد، در مورد این ماجرای جالب مدیر او نظر خود را دارد و این دختر زیبای جوان هم نظری متفاوت که باعث اخراج او از کارش شده است.

به گزارش برنا؛ همه انسانها دوست دارند زیبا باشند و علاقه به زیبایی ها در ذات انسان امری طبیعی است ولی حتما شما هم شنیده اید که گاهی همین زیبایی می تواند دردسر ساز شود، با خواندن ادامه مطلب متوجه دردسر زیبایی چهره برای دختر خوشگل جوان خواهید شد.

«اما هولس» 24 ساله به دلیل زیبایی زیاد چهره اش مدت کوتاهی بعد از آغاز به کار از سوی مدیرش اخراج شد.

دختر جوان می گوید: مدت کوتاهی بود که برای یک کمپانی در خیابان مارلبرو کار می کردم ، همه چیز مرتب بود تا روزی که از سوی مدیر پیامی به من رسید که بایستی محل کارم را ترک کنم.

او می گفت من برای این کار مناسب نیستم و بایستی از شرکت هرچه سریعتر خارج شوم.

 «ادم لوک ول» در این مورد می گوید: من بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوم کدام کارمند مناسب و کدام یک برای کار مناسب نیستند. یکی از قوانین من برای همه اعضای کمپانی رعایت اصولی است که در ابتدای کار به آنها گفته می شود.

این کارمند خانم بهتر بود به عنوان مدلینگ فعالیت کند چراکه کار در یک مرکز رسمی هر نوع ظاهری را نمی‌پذیرد. به خصوص وقتی متوجه علاقه او به آرایش زیاد و سبک لباس پوشیدن متفاوت شدم به یقین رسیدم که این خانم برای کار من مناسب نیست و بهتر است به عنوان مدلینگ فعالیت کند نه یک کارمند رسمی چراکه شخصیت کارمند با این چنین چهره پردازی کاملا متضاد است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

نظر شما