مشاور وزیر کار:

توجه به جوانان در اقتصاد مقاومتی الزامی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۵:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۵۳۱۷
توجه به جوانان در اقتصاد مقاومتی الزامی است
محمدرضا سپهر با بیان اینکه باید کارفرما از نیروهایش حمایت اجتماعی داشته باشند، گفت: باید کارفرما مسئولیت های اجتماعی را درک کند. هم اکنون در اقتصاد مقاومتی به سر می بریم و باید به نیروهای جوان اهمیت داد.

به گزارش برنا؛ همایش ملی خانه های بهداشت کارگری برتر و رونمایی از ۶۰ عنوان کتاب با حضور محمدرضا شریعتمداری وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای مراسم محمدرضا سپهر، مشاور وزیر گفت: باید منافع شخصی کارگران با بنگاه ها گره بخورد. در این شرایط کارکنان با دل و جان کار می کنند این در حالی است که در کارگاه های ما کارکنان با دل و جان فعالیت نمی کنند.

او افزود: در شرایط تحریم، رکود و کرونا فعالیتها صرف مسائل اقتصادی می شود  در کنار آن باید به خانواده کارگران بها داد تا فرصت های آموزش را فراهم کرد. هم اکنون سواد رسانه ای از اهمیت برخوردار است و مدیر باید رسالت‌های محل کار را مطرح کرده و پاداش ها را به سخت کوشان دهد.

سپهر افزود: باید برای استعداد یابی و تربیت رهبر فعالیت کرد کارکنان باید سختکوشانه فعالیت کنند و کارفرمایان با مسئولیت پذیری اجتماعی تربیت شوند و تغییرات کرونا و ... را مدنظر قرار دهند.

مشاور وزیر گفت: اگر امروز کارفرما در شرایط بحرانی توانسته افزایش نیرو داشته باشد یک فرد برجسته است.

سپهر با بیان اینکه کارفرما باید از نیروهایش حمایت اجتماعی داشته باشد، افزود: باید کارفرما مسئولیت های اجتماعی را درک کنند. هم اکنون اقتصاد مقاومتی به سر می بریم و باید به نیروهای جوان اهمیت داد.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز