معاون خط مشی‌گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی:

حذف کنکور یک شعار تو خالی است

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۵:۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۸۵۳۶
حذف کنکور یک شعار تو خالی است
ابراهیم سوزنچی گفت: حذف کنکور یک شعار تو خالی است که قابلیت اجرا ندارد. این شعار برای سرگرمی مردم داده می‌شود.

به گزارش برنا؛ در روزهای اخیر خبری مبنی‌بر حذف کنکور در سال 1401به نقل از منصور غلامی، وزیر علوم منتشر شد. این در حالی است که در سال‌های اخیر به کررات مساله حذف کنکور مطرح و منتفی شده است. در این میان برخی از فعالیت مافیای کنکور برای جلوگیری از حذف  کنکور خبر می‌دهند. هرچند با بررسی وضعیت پذیرش دانشگاه باید به این نکته اذعان کرده که تحصیل در دانشگاه نسبت به گذشته سهل‌تر شده است اما همچنان داوطلبان برای شرکت در آن تلاش می کنند و رقابت بر سر کرسی دانشگاه های معتبر است.

ابراهیم سوزنچی، معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حذف کنکور در 1401 به خبرنگار برنا گفت: بر اساس زیرساخت‌های موجود حذف کنکور انجام نمی‌شود.  در شورای عالی انقلاب فرهنگی به دنبال حذف کنکور نیستم.

او افزود: حذف کنکور یک شعار تو خالی است که قابلیت اجرا ندارد. این شعار برای سرگرمی مردم داده می‌شود.

معاون خط مشی گذاری ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تاثیر مافیای کنکور در عدم حذف کنکور گفت: این مقوله ربطی به مافیای کنکور ندارد. برای مثال وقتی یک میلیون داوطلب کنکور وجود دارد چگونه می‌توان بدون برگزاری آزمون سطح علمی  آنها را بررسی کرد؟

سوزنچی ادامه داد: هرگونه پایش مستلزم برگزاری کنکور است. سازمان سنجش یا دیگر سازمان‌ها باید به برگزاری کنکور بپردازند. نمی‌توان مسیر را برای همگان به یک میزان باز کرد.

او افزود: باید موانع کنکور را اصلاح کرد. اهداف شورای عالی انقلاب فرهنگی هم در راستای اصلاح و سیاست‌ها مشخص است.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز