تصادف شدید سمند با گاردریل های اتوبان امام علی (ع)

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۳۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۶۶۳۸
تصادف شدید سمند با گاردریل های اتوبان امام علی (ع)
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف شدید سواری سمند با گاردریل های میانی مسیر جنوب به شمال امام علی (ع ) و ورود ین سواری به وسط خط ویژه این اتوبان خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران گفت:  مقارن ساعت 01:45 بامداد امروز  ، در مسیر جنوب به شمال امام علی (ع ) زیر پل شهدای استان همدان نرسیده به ایستگاه ابراهیمی ، یکدستگاه سواری سمند  که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  پس از چرخیدن به دور خود ،   با گاردریل میانی این  اتوبان برخورد می نماید   .

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این خودرو  پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل این اتوبان  و رفتن به میان خط ویژه و برخورد مجدد با نیوجرسی های این محدوده متوقف می شود .

سرهنگ رنجبر افزود : با حضور به موقع تیم  کارشناسی  منطقه 25  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس معاینه سراپایی  راننده سمند به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

او گفت : بیرون واز محل در آمدن یکی از شاخه ها بسیار خطرناک بوده و احتمال بروز حوادث بعدی را در پی داشت به همین سبب بلافاصله با پیگیری های بعمل آمده توسط منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ این نقص برطرف  و اصلاح گردید  .

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده سمند بوده  است .

او از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز