واژگونی پژو ۲۰۶ درهشتگرد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۷:۴۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۶۹۲۳
واژگونی پژو ۲۰۶ درهشتگرد
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ و کشته شدن یکی از سرنشینان آن در شهر جدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش برنا؛سرهنگ سید مجید فیض جعفری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در جاده کوشک زر شهر جدید هشتگرد، ماموران کلانتری ۱۶ شهر جدید برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل نامشخصی واژگون شده که راننده و سرنشین آن به شدت مجروح شده اند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه با حضور عوامل امدادی مصدومان از خودرو خارج و به بیمارستان منتقل شدند که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متاسفانه راننده خودرو به دلیل شدت صدمات وارده در بیمارستان فوت کرده است.

سرهنگ فیض جعفری در خاتمه، علت حادثه اعلام شده توسط کارشناس پلیس راهور را عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از سوی راننده خودرو بیان کرد و به رانندگان توصیه کرد: همواره با هوشیاری و توجه کامل به سمت جلو رانندگی کنند تا در آغازین روزهای سال نو، شاهد وقوع حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز