معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت اعلام کرد:

تصادف یک کامیونت با گاردریل در اتوبان امام علی (ع)

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۰۹:۴۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸۴
سرهنگ سعید اکبری از برخورد شدید یک کامیونت با با گاردریل‌های اتوبان امام علی (ع) به علت سرعت زیاد خبر داد.

به گزارش برنا؛ به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ سعید اکبری معاون ترافیکی  پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید سواری دانگ فنگ با گاردریل‌های اتوبان امام علی (ع) بعد از  زین‌الدین به علت سرعت زیاد خبر داد.

معاون ترافیکی  پلیس راهور پایتخت درباره این حادثه گفت: در ساعت سی دقیقه بامداد امروز  وقوع یک فقره تصادف شدید سواری دانگ فنگ با گاردریل‌های کناری مسیر  اتوبان امام علی (ع) بعد از زین‌الدین، به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که این سواری به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به میان گاردریل‌های کناری این اتوبان رفته و پس از عبور از آن‌ها به داخل جوی آب این اتوبان افتاده و متوقف می‌شود.

سرهنگ اکبری ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این کامیونت با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شد و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت باز ایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام کردند. 

این مقام انتظامی افزود: به واسطه بروز این تصادف بار ترافیکی مقطعی در محدوده ایجاد شده بود و این سواری به دلیل غیرقابل حرکت بودن با استفاده جرثقیل راهور از محل خارج و به کنار راه منتقل شد.

معاون ترافیکی  پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: اگر سرعت این سواری کم بود و با سرعت مطمئن حرکت می‌کرد قطعا راننده آن می‌توانست وسیله نقلیه خود را کنترل کرده و به موقع عکس‌العمل نشان دهد و حتی مانع برخورد با گاردریل‌ها شود.

او افزود: به همین علت از رانندگان وسایط نقلیه سنگین خواهشمندیم در حین حرکت در معابر از سرعت مطمئنه بهره برده تا بتوانند به موقع وسیله نقلیه خود را متوقف کنند.

به گفته معاون ترافیکی  پلیس راهور پایتخت خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز