رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب:

خرابی کامیون در سه راه افسریه ترافیک سنگینی را رقم زد

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۰۹:۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۸۰۱۷
خرابی کامیون در سه راه افسریه ترافیک سنگینی را رقم زد
سرهنگ رنجبر از توقف و خرابی کامیون در محور سه راه افسریه و از خطر تصادف و برخورد خودروها با این کامیون خبر داد .

به گزارش برنا؛ ساعت 07:45صبح امروز  در مسیر سه راه افسریه ابتدای آزادگان به غرب ، خرابی و نقص فنی یکدستگاه کامیون در لاین میانی این بزرگراه ، باعث ایجاد ترافیک مقطعی  و احتمال بروز خطر  در این محدوده شد . 

سرهنگ رنجبر گفت : توقف این کامیون در این مسیر و در لاین میانی  باعث گردید خودروهای عبوری که در حال تردد بودند ناگهان با این خودرو روبرو شوند و بخاطر اینکه با آن وسیله برخورد نکنند ناگهان تغیر مسیر داده و همین امر علاوه بر وجود خطر بسیار بالای تصادف و بروز حادثه باعث ایجاد ترافیک در پشت سر  این وسیله گردیده بود .

او گفت : اقدام خطرناک راننده کامیون دیگری  که برای کمک به همکار خود در پشت سر آن متوقف شده بود نیز باعث افزایش  و احتمال تصادف در این مسیر شد .

رنجبر افزود : خوشبختانه با حضور به موقع عوامل راهور تهران بزرگ و جرثقیل سنگین در موقعیت و جابجایی این کامیون و انتقال آن به محدوده امن  و همچنین  ایمن سازی محدوده و علامت دادن به دیگر رانندگان بوسیله راکت و حرکات دست ، شاهد بروز حادثه ای نبودیم .

سرهنگ رنجبر از رانندگان خواست قبل از حرکت نسبت به بازدید وسیله نقلیه خود و برطرف کردن عیوب و رفع نقص فنی اقدام و سپس حرکت نمایند حتما از مثلث خطر جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز