آخرین اخبار از قرمز و نارنجی شدن شهرستان‌های جدید

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۸۱۸۲
آخرین اخبار از قرمز و نارنجی شدن شهرستان‌های جدید
روند ابتلا به کرونا در بسیاری از نقاط کشور با سرعت رو به افزایش است.

به گزارش برنا؛ شهرستان‌های جلفا (آذربایجان شرقی)، تاکستان (قزوین)، سقز (کردستان)، کهگیلویه (کهگیلویه و بویراحمد)، الیگودرز و خرم‌آباد (لرستان) و نهاوند (همدان) به زودی در وضعیت قرمز قرار خواهند گرفت.

 شهرستان‌های هشترود (آذربایجان شرقی)، خوی (آذربایجان غربی)، شاهین‌شهر و میمه، فریدن، فلاورجان و نائین (اصفهان)، ایلام و دره‌شهر (ایلام)، پاکدشت، پردیس، رباط‌کریم و ورامین (تهران)، شهرکرد، فارسان و کیار (چهارمحال و بختیاری)، بیرجند (خراسان جنوبی)، نیشابور (خراسان رضوی)، لالی (خوزستان)، ابهر و زنجان (زنجان)، جهرم، سپیدان، شیراز و کازرون (فارس)، البرز و بوئین زهرا (قزوین)، بیجار و دیواندره (کردستان)، رفسنجان (کرمان)، سرپل ذهاب، سنقر و کنگاور (کرمانشاه)، لنگرود (گیلان) و قائم شهر (مازندران) به زودی در وضعیت نارنجی قرار می‌گیرند.

 خیز جدید کرونا که از جنوب غرب کشور آغاز شده بود، به سرعت در حال پیشروی است و شهرستان‌هایی از شمال و شرق کشور را هم درگیر کرده است.

تعداد شهرستانهای قرمز کرونا به ۳۲ و نارنجی به ۸۵ افزایش یافت. ۲۷۲ شهرستان زرد و تنها ۵۹ شهرستان آبی هستند.

رنگ جدید شهرستانها که از امروز ۱۱ فروردین رسمی می‌شود در قسمت نقشه اپلیکیشن ماسک قرار گرفت.

علاوه بر جنوب، غرب و مرکز کشور، شهرستانهایی از شمال و شرق درگیر افزایش روند مبتلایان گردیده‌اند.

 دورهمی خانوادگی، عدم استفاده از ماسک در بیرون منزل، مراسم عروسی و عزا و سایر تجمعات به خصوص در محیط سرپوشیده، خوردن غذا در محیطهای عمومی سرپوشیده مثل رستوران، تالار و غذاخوری هتل و سفر با وسایل نقیله عمومی به خصوص اتوبوس و قطار از مهمترین عوامل افزایش مبتلایان است.

IMG_20210331_143320_078

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز