معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی:

سارقان موتورسیکلت در تهران دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۵۸۲۱۵
سارقان موتورسیکلت در تهران دستگیر شدند
سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی از دستگیری سارقان موتروسیکلتی خبر داد که موتورسیکلتی سرقتی را با سند نمره به سایر افراد می‌فروختند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی از دستگیری سارق موتروسیکلتی خبر داد که با همکاری همدستش، موتورسیکلتی سرقتی را با سند نمره به سایر افراد می‌فروختند. 

سرهنگ میرزکی گفت: کارآگاهان اداره هفتم در رصدهای فضای مجازی به یک مورد آگهی فروش موتورسیکلت مشکوک شدند و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

به گفته معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی کارآگاهان برای بازدید موتورسیکلت طی هماهنگی‌ها با فروشنده به حوالی میدان آزادی مراجعه کردند و پس از بازدید موتورسیکلت متوجه شدند ارکان موتورسیکلت به صورت حرفه‌ای دستکوب شده و مدارک فروشنده جعلی است.

او افزود: بدون فوت وقت فروشنده موتورسیکلت دستگیر و برای بررسی‌های تخصصی به همراه موتورسیکلت به پلیس آگاهی منتقل شد.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران  عنوان کرد: با بررسی کارشناسان و بهره گیری از تجهیزات نوین آزمایشگاهی ارکان اصیل موتورسیکلت ظاهر و پس از استعلام از سامانه ناجا مشخص شد موتورسیکلت بیست و هشتم اسفندماه از شهرستان اسلامشهر سرقت شده و دارای ثبت سابقه سرقت است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با روشن شدن وضعیت موتورسیکلت مسروقه متهم در اظهاراتش اعتراف کرد؛ موتورسیکلت را دو روز پیش از شخصی به نام در شهرستان بهارستان به مبلغ بسیار اندکی خریداری کرده است.

او تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی کارآگاهان موفق شدند در عملیات دیگری متهم ردیف دوم پرونده را به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در غرب تهران شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ میرزکی افزود: با انتقال دومین متهم پرونده به پلیس آگاهی او در تحقیقات پلیسی به سرقت هر دو دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرد و اظهار کرد، پس از سرقت موتورسیکلت‌ها با تغییر ارکان و جعل مدارک یک دستگاه را به مالخر اموال سرقتی فروخته و قصد داشته موتورسیکلت دوم را با همین شیوه بفروشد.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهرن در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر دو متهم با دستور قضائی برای ادامه تحقیقات و کشف سایر سرقت‌های ارتکابی تحت نظر است و تلاش برای شناسایی سایر سرقت‌ها کماکان ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز