کارشناس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

مرگ در تصادف شدید پراید با تیر چراغ برق

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۸۴۳۲
مرگ در تصادف شدید پراید با تیر چراغ برق
سرهنگ محمد کاشفی از برخورد شدید سواری پراید با تیر چراغ برق در محدوده بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی و بر جای گذاشتن دو فوتی و یک مجروح در این حادثه خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ محمد کاشفی، کارشناس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت:  مقارن ساعت 22:19 شب گذشته، در مسیر جاده قدیم قم خ کاشانی ( بلوار غدیر ورودی به خیابان کاشانی )  یکدستگاه  سواری پراید که در این مسیر در حال تردد بوده در حین ورود به خیابان کاشانی  بعلت سرعت زیاد قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده و پس از عبور و برخورد با جدول به شدت با تیر چراغ برق تصادف و متوقف می گردد .

او بیان کرد: شدت این تصادف به حدی بوده که راننده  و یک سرنشین این پراید فوت می نمایند و سرنشین دیگر نیز مصدوم که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می گردد .

سرهنگ کاشفی افزود: با حضور کارشناسان منطقه 19  پلیس راهور فاتب در موقعیت ، علت این حادثه سرعت زیاد و  عدم توانایی راننده پراید  در کنترل وسیله نقلیه اعلام گردید.

او از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت استراحت کافی  و لازم را داشته باشند و هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی اقدام به رانندگی در سطح معابر ننماید و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری نمایند.

پراید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز