پلیس از همکاری مردم در روز طبیعت قدردانی کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۴:۳۶:۵۳
کد خبر: ۱۱۵۸۸۵۴
پلیس از همکاری مردم در روز طبیعت قدردانی کرد
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به توجه جدی مردم به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا و عدم حضور در پارک ها و تفرج گاهها، گفت: از همکاری و همراهی مردم سپاسگزاریم و هدف از توصیه به عدم حضور در پارک ها و تفرجگاهها ، حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس منحوس است.

به گزارش برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشار ه به شروع موج چهارم شیوع ویروس منحوس کرونا، از همکاری و همراهی مردم در اجرای هرچه بهتر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: با توجه به توصیه های صورت گرفته در خصوص عدم حضور مردم در پارک ها و بوستان ها امروز شاهد همکاری و همراهی مردم در روز طبیعت و عدم حضور آنها در پارک ها و تفرج گاهها بودیم .

او با قدردانی از همکاری و همراهی مردم در روز طبیعت، افزود: هدف ما در توصیه های صورت گرفته حفظ سلامت مردم عزیز و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا می باشد .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به بازدید هوای صورت گرفته از نقاط مختلف پایتخت، بیان کرد: در روز طبیعت ماموران ترافیکی و انتظامی پلیس پایتخت برای انجام وظیفه از ساعت 4 بامداد تا پایان امروز در سطح شهر مستقر خواهند بود.

نظر شما