سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۷:۵۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۸۹۷۶
سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد
طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش، میترا تیموری به عنوان سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد.

به گزارش برنا؛ طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش، میترا تیموری به عنوان سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور منصوب شد.

مراسم معارفه تیموری در روز چهارشنبه  1400/1/11با حضور رییس مرکز حوزه وزارتی، مدیران و کارشناسان مرکز امور بین الملل، نمایندگانی از وزارت امورخارجه و برخی از اعضای کمیسیون ملی آیسسکو در سالن جلسات مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور انجام شد.

در این مراسم علی باقرزاده رییس مرکز حوزه وزارتی با اشاره به اینکه مرکز امور بین الملل از مهمترین و حساس ترین قسمت های وزارت آموزش و پرورش است و وظیفه انتقال تازه ترین تحولات جهان در زمینه تعلیم و تربیت به وزارت آموزش وپرورش را بر عهده دارد اظهار امیدواری کرد که با حضور خانم تیموری در این سمت و با همکاری همه مجموعه، پیشرفت ها و تحولات مثبتی را در این مرکز شاهد باشیم.

تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور نیز طی سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت، اظهار کرد که با همکاری مشترک و دعای خیر همه همکاران بتوانیم گام های مهمی را در زمینه گسترش کمی و کیفی فعالیت های حوزه بین الملل آموزش و پرورش برداریم.

لازم به ذکر است تیموری پیش از این در سمت معاون بین الملل این مرکز انجام وظیفه کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز