نجات جان مادر باردار به کمک اورژانس هوایی

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۹۱۲۴
نجات جان مادر باردار به کمک اورژانس هوایی
کارشناس سلامت مادران مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در پی مراجعه مادر باردار 23 هفته به مرکز خدمات جامع سلامت معلم کلایه با تشخیص زایمان زودرس برای این مادر باردار، برنامه اعزام به بیمارستان با بالگرد اورژانس هوایی در اولویت قرار گرفت.

به گزارش برنا؛ مینا بهرامی، کارشناس سلامت مادران مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: در پی مراجعه مادر باردار 23 هفته به مرکز خدمات جامع سلامت معلم کلایه از توابع شهرستان قزوین و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت معلم کلایه، با تشخیص زایمان زودرس برای این مادر باردار، برنامه اعزام  به بیمارستان با بالگرد اورژانس هوایی در اولویت قرار گرفت.

او اظهار کرد: قبل از اعزام هوایی، اقدامات اولیه درمانی برای نجات جان مادر و نوزاد توسط تیم سلامت انجام شد و از آنجایی که نجات جان مادر باردار از شاخص های مهم است؛ تا استقرار وی در بیمارستان، اقدامات بهداشتی و درمانی ادامه داشت.

بهرامی با بیان اینکه حال مادر، مطلوب گزارش شده است؛ گفت: این تیم پزشکی، شامل: یک پزشک و ماما بودند، و توانستند با سلامت کامل، مادر را به بیمارستان برسانند و اقدامات لازم را انجام دهند

نظر شما