معرفی دستبند هوشمند هواوی بند ۶

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۲:۰۵:۰۵
کد خبر: ۱۱۵۹۱۷۸
معرفی دستبند هوشمند هواوی بند ۶
هواوی ساعتی پیش از نسل جدید دستبند هوشمند خود با نام هواوی بند 6 رونمایی کرد. با معرفی این مچ بند هوشمند همراه فیسیت باشید.

به گزارش برنا؛ به تازگی شیائومی از مچ بند هوشمند جدید خود با نام Mi Band 6 رونمایی کرد. حالا اما هواوی هم رقیب این دستبند هوشمند را با نام هواوی بند 6 معرفی کرده و به زودی آن را راهی بازار خواهد کرد. جالب است اشاره کنیم که مدل قبلی این دستبند هوشمند، هواوی بند 4 نام داشت و احتمالاً هواوی برای اینکه دستبند جدیدش با نام دستبند هوشمند جدید شیائومی هم‌خوانی داشته باشد، به جای هواوی بند 5، از نام هواوی بند 6 استفاده کرده است. باید اشاره کنیم که روز گذشته تصاویری از این دستبند سلامتی محور در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده بود اما حالا می‌بینیم که در برخی مناطق جهان مانند مالزی، هواوی بند 6 واقعاً رونمایی شده است. به هر ترتیب با معرفی این مچ بند هوشمند همراه فیسیت باشید.

نمایشگری بزرگ‌تر از همیشه

هواوی برای این دستبند هوشمند از نمایشگر تمام لمسی و رنگی 1.47 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 196 در 368 پیکسل و تراکم پیکسلی 282 پیکسل در اینچ بهره برده است که حدوداً 1.48 برابر بزرگ‌تر از قبل شده است. ضمناً حاشیه‌های اطراف این نمایشگر به نحوی طراحی شده است که 64 درصد از قسمت جلوی دستبند را نمایشگر تشکیل می‌دهد.

طراحی ظاهری، قرض گرفتن یک دکمه‌ی فیزیکی

طراحی این دستبند هوشمند کمی تغییر کرده و به واسطه‌ی اضافه شدن یک دکمه‌ی فیزیکی در کنار دستبند، می‌توانیم طراحی آن را به ساعت هوشمند هواوی واچ فیت تشبیه کنیم. این دکمه کاربردهای زیادی دارد، از جمله کاربردهای آن می‌توانیم به بازگشت به صفحه‌ی اصلی و یا باز کردن اپلیکیشن و... اشاره کنیم.

این دستبند دارای ابعاد 43 در 25.4 در 10.99 میلی متر است. وزن هواوی بند 6 بدون بند سیلیکیونی آن، تنها 18 گرم است و به واسطه‌ی استفاده از بند سیلیکونی، خیالتان بابت هر گونه حساسیت راحت باشد و می‌توانید آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

مانند همه‌ی دستبندهای هوشمند، هواوی بند 6 هم از قابلیت‌هایی مانند سنجش و مانیتور 24 ساعته‌ی ضربان قلب، پایش خواب، سنجش میزان اکسیژن خون، پشتیبانی از 96 حالت ورزشی مختلف و... بهره می‌برد. گذشته از قابلیت‌های سلامتی محور، این دستبند هوشمند دارای ویژگی‌های کاربردی دیگری همچون نمایش نوتیفیکیشن تماس‌های دریافتی، کنترل موسیقی، کنترل از راه دور برای عکس برداری و... هم هست.

هواوی این دستبند هوشمند را به صورت ضد آب طراحی کرده است، به طوری که تا عمق 50 متری آب بدون هیچ مشکلی می‌تواند کار کند. از این رو در استخر، حمام و... با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

تقریباً اغلب دستبدهای هوشمند کنونی، دوام باتریِ 14 روزه دارند. هواوی بند 6 هم به باتری مجهز شده است که برای 14 روز دوام می‌آورد. جالب است اشاره کنیم که با 5 دقیقه شارژ کردن این دستبند هوشمند، برای مدت 2 روز می‌توانید از آن استفاده کنید.

همانطور که اشاره کردیم هواوی بند 6 در کشور مالزی معرفی شده است و عرضه‌ی جهانی آن از 4 آوریل یعنی 15 فروردین آغاز خواهد شد. قیمت این مچ بند هوشمند 53 دلار تعیین شده است و قرار است که کاربران بتوانند آن را از طریق فروشگاه اینترنتی هواوی خریداری کنند. ضمناً باید اشاره کنیم که نسخه‌ی جهانی این مچ بند هوشمند در سه رنگ مشکی، سبز و نارنجی عرضه خواهد شد و فاقد قابلیت NFC خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز