از نگاه زنان روس «پوتین» جذابترین مرد این کشور است

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۵۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۵۹۶۷۸
از نگاه زنان روس «پوتین» جذابترین مرد این کشور است
بر اساس یک نظرسنجی مشخص شد که پوتین جذابترین مرد روسیه است.

به گزارش برنا؛ بر اساس این نظرسنجی که از ۲۰۰۰ روس انجام شده، ۱۷ درصد از زنان و ۱۸ درصد از مردان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را جذاب ترین، خوش چهره ترین و جذابترین مرد کشور اعلام کرده‌اند.

پوتین ۶۸ ساله تنها مردی است که توانسته در نظرسنجی مذکور که از سوی سایت  SuperJob انجام شده، رتبه دو رقمی بیاورد.

این سایت اعلام کرد: میزان درصدهای کسب شده برای پوتین برای گروه مردان و زنانی که به او رای دادند، هر کدام یک درصد نسبت به سال گذشته میلادی کاهش داشته است. با این حال روس‌ها هنوز هم پوتین را از جذاب‌ترین مردان مشهور در کشور می‌دانند.

این سایت نوشت: در این زمینه، هیچ کدام از بازیگران، وزرشکاران و سایر سیاستمداران روس نتوانسته‌اند تا به امروز با پوتین رقابت کنند.

عکس‌هایی از پوتین در تعطیلات گذشته منتشر شد که وی در آنها نیمه برهنه بود و سوار بر اسب، ماهیگیری می‌کند یا تفنگ به دست دارد.

17درصد از زنان روس پوتین را جذابترین مرد این کشور انتخاب کردند/عکس

او در ۲۰۱۸ تاکید کرده بود که وقتی در تعطیلات است نیازی ندارد خودش را زیر لباس مخفی کند.

به نظر می رسد که انتشار این تصاویر بیشتر تلاشی برای القای تصویری قدرتمند از مرد عمل است و این روند، به نظر کارایی هم داشته است.

نتایج این نظرسنجی درست چند روز پس از آن منتشر شد که قانونگذاران روس قانونی را تصویب کردند که بر اساس آن، پوتین تا ۲۰۳۶ در قدرت می‌ماند.

این نظرسنجی با مصاحبه از ۱۰۰۰ مرد و ۱۰۰۰ زن از بیش از ۳۰۰ شهر در سراسر روسیه و در بازه زمانی ۲۲ مارس تا ۳۱ همان ماه انجام شد.

نظر شما