دعوت تندگویان از جوانان برای حضور پُرشور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۶:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۵۹۹۵۰
دعوت تندگویان از جوانان برای حضور پُرشور در انتخابات شوراهای اسلامی روستا
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای از جوانان خواست تا حضور پُرشوری در انتخابات شوراهای اسلامی روستا که ثبت نام آن 16 فروردین ماه انجام می‌شود، داشته باشند.

به گزارش برنا؛ متن فراخوان بدین شرح است:

«جوانان عزیز ایرانی

در آغاز سال جدید، ضمن آرزوی سلامتی و پویایی روزافزون، امیدوارم در کلیه عرصه های خدمت، تلاش و مشارکت و فعالیت در سازندگی و آبادانی کشور عزیزمان ایران، مخلصانه حضور یافته و با وحدت، بصیرت، درایت، پشتکار و تلاش مضاعف، جایگاه ارزشمندی را برای جوان ایرانی در عرصه های مختلف خدمت رقم بزنید.

می‌دانید که امسال رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات را در پیش داریم. در کنار انتخابات ریاست جمهوری، همزمان شاهد برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم هستیم. برای جوانان شایسته ای که می خواهند در سرنوشت خود تاثیرگذار بوده و در نظام تصمیم سازی کشور هم مشارکت داشته باشند، انتخابات شوراها اولین پله محسوب می شود.

با توجه به آغاز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا در تاریح 16 فروردین ماه، و با عنایت به اهمیت و نقش پارلمان های محلی به عنوان اولین جایگاه نقش آفرینی رسمی در تصمیم گیری و نظارت بر مدیریت روستاها و نقش مهم آن در توسعه کشور، از کلیه جوانان واجد شرایط بخصوص اعضای سمن های جوان حوزه روستایی دعوت می نمایم تا با تکیه بر توانایی، اراده، ظرفیتهای بالقوه و دانش خود، با مراجعه به سامانه http://entekhabat.moi.ir  ضمن  ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا، در رونق بخشی و تبیین جایگاه شوراها برای روستاها و جامعه عشایر، مشارکت ارزنده و شایسته ای داشته باشند.

 کسب مدارج عالی و حضور در مسئولیت های مهم اجرایی و تقنینی، با طی کردن اولین گام ها در نهادهای عمومی مردمی قابل انجام خواهد بود. 

به امید برگزاری باشکوه انتخابات و موفقیت جوانان عزیز ایران اسلامی»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز