پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تشریح کرد:

کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۷:۳۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۶۱۶۷۲
کشف ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران
سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی از کشف 3 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارزخبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 3 میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس امنیت اقتصادی در رصدهای اطلاعاتی به دست آوردند مالک انباری در خیابان "خیام" مقداری کالاهای  قاچاق با استفاده از خودرو های شوتی  و اتوبوس ها  به داخل انبار کالا انتقال و دپو کرده است. 

او عنوان کرد: با شناسایی هویت مالک انبار کالا، روز گذشته تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی های اولیه مقدار فراوانی مواد غذایی قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه مالک انبار کالا به قاچاق بودن مواد غذایی مکشوفه معترف و اظهار کرد: کالاهای کشف شده  فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی است، ادامه داد: در بررسی های بیشتر  2 هزار و 587 بسته آدامس، 5 هزار و 495 عدد کمپوت و 8 هزار و 460 بسته  پودرخوراکی، 7 هزار و 704 عدد  پشمک خوراکی  و  ۱۱۷ لیتر روغن ذرت قاچاق کشف شد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 3 میلیارد ریال اعلام و در این رابطه مالک انبار کالا دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه جنوب این پلیس انتقال یافت.

نظر شما