افزایش ۳۸ درصدی رضایت مردم از پلیس

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۹:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۱۷۰۱
افزایش ۳۸ درصدی رضایت مردم از پلیس
سردار حمید خروش از افزایش میزان رضایتمندی مردم و کاهش شکایت های مردمی از عملکرد پلیس پایتخت در تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار حمید خروش رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که با افزایش دقت و سرعت در انجام ماموریت‌های محوله رضایت‌مندی هر چه ببشتر مردم را فراهم کنیم، گفت: پلیس خدمتگزار مردم است و این خدمتگزاری را برای خود بالاترین مدال و افتخار و شان می‌داند.

او با اشاره به اینکه در برآوردهای صورت گرفته خوشبختانه رضایت شهروندان از عملکرد پلیس پایتخت افزایش داشته است، افزود: در بررسی تماس های مردمی صورت گرفته با سامانه 197 در تعطیلت نوروزی 1400 میزان تقدیر مردم از عملکرد پلیس پایتخت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 38 در صد افزایش داشته است.

رئیس بازرسی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه افزایش رضایت مندی شهروندان از عملکرد پلیس موجب مباهات وافتخار ماست، گفت: بحمدالله میزان شکایت مردمی از عملکرد پلیس پایتخت در تعطیلات نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 78 درصد کاهش داشته است.

سردار خروش با اشاره به اینکه شهروندان برای اعلام رضایت و یا شکایت خود از عملکرد پلیس می توانند مراتب را از طریق سامانه 197 در میان بگذارند، عنوان کرد: بطور حتم به شکایت ها و مطالبات مردمی رسیدگی می شود و شکی نیست که نقطه نظرات مردم می تواند راهگشا باشد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز