اعتراف سارق خودرو به چهار فقره سرقت دیگر

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۰:۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۱۷۱۱
اعتراف سارق خودرو به چهار فقره سرقت دیگر
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده شهرک ولی عصر (عج) خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت خودرو دیگر اعتراف کرده است.

به گزارش برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده شهرک ولی عصر (عج) خبر داد و گفت: با تماس یکی از شهروندان ساکن در محدوده شهرک ولی عصر (عج) مبنی بر سرقت خودروی سواری اش از مقابل منزلش، هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام و تیم عملیات کلانتری 153 شهرک ولی عصر (عج) برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند.

او عنوان کرد: در بررسی های انجام شده مشخصات خودرو مسروقه از مال باخته اخذ و ماموران مستقر در محدوده، گشتزنی های هدفمند خود را آغاز کردند که در نهایت یکی از گشت های مستقر در محدوده خیابان بهرامی خودرویی را  با مشخصات مذکور اما با پلاکی مخدوش شده  مشاهده کردند و برای بررسی به سمت این خودروی در حال حرکت تغییر مسیر دادند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: ماموران به راننده خودرو دستور توقف دادند اما راننده خودرو به محض اینکه دستور پلیس را شنید به جای توقف بر سرعت خود افزوده و پس از ورود به خیابانی فرعی در همان محدوده سعی کرد از دست پلیس فرار کند که این امر به تعقیب وی منجر شده و دقایقی بعد ماموران موفق شدند راه وی را سد کرده و این راننده را که احتمال می رفت سارق باشد بازداشت کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم بازداشت شده به همراه خودروی مذکور به کلانتری انتقال یافت و بررسی های پلیسی  به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تحقیقات تکمیلی مشخص شد خودروی سرقتی همان وسیله نقلیه مسروقه ای است که یک ساعت پیش اعلام سرقت شده بود.

او با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات گسترده سه دستگاه خودرو مسروقه دیگر نیز از این متهم کشف و ارزش اموال مکشوفه بیش از 5 میلیارد ریال برآورد شد، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی منتقل شد.

سرهنگ موقوفه‌ای به شهروندان توصیه کرد: از تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان و قفل پدال برای خودروهای خود استفاده کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز