شهردار منطقه ۵ خبر داد؛

واکسیناسیون پاکبانان در مقابل بیماری کرونا

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۱۷۲۳
واکسیناسیون پاکبانان در مقابل بیماری کرونا
محمود کلهری از واکسیناسیون پاکبانان این منطقه در مقابل بیماری کرونا خبر داد و گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته ۲۰۰ نفر از پاکبانآن در مقابل بیماری کرونا واکسینه می شوند.

به گزارش برنا؛ محمود کلهری، شهردار منطقه پنج با بیان اینکه سال گذشته از ستاد مبارزه با کرونا برای واکسیناسیون پاکبانان منطقه ۵ در مقابل بیماری کرونا درخواست دادیم گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اولین مرحله از واکسیناسیون پاکبانان منطقه ۵ این هفته و همزمان با روز جهانی بهداشت و سلامت صورت می‌گیرد.

 او افزود: با همکاری مرکز بهداشت شمال غرب (دانشگاه علوم پزشکی ایران) ۲۰۰ نفر از پاکبانان منطقه ۵ برای واکسیناسیون در مقابل بیماری کرونا به مرکز شهید کاظمیان اعزام می‌شوند.

شهردار منطقه ۵ اذعان کرد:طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته ۲۰۰ نفر از پاکبان هایی که با زباله های عفونی سر و کار داشته، به بیماری خاص دچار هستند یا در سنین پر خطر قرار دارند برای واکسیناسیون اعزام خواهند شد.

او به حدود هزار پاکبان در منطقه ۵ اشاره کرد و افزود: پس از واکسیناسیون ۲۰۰ نفر ابتدایی،بر اساس اولویت در آینده به سایر پاکبانان نیز واکسن تزریق خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز