هیچ پرداخت غیر الکترونیک در حوزه سلامت نباید داشته باشیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۳۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۲۰۴۵
هیچ پرداخت غیر الکترونیک در حوزه سلامت نباید داشته باشیم
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: به سمتی حرکت می کنیم که هیچ پرداخت غیرالکترونیک در حوزه سلامت نداشته باشیم و تحقق این امرالزام قانون است.

به گزارش برنا؛ محمد مهدی ناصحی در نشست تخصصی بررسی شرایط نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سطح بیمارستان‌های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، با بیان اینکه بیمه سلامت بسیار منطقی نسبت مسائل سلامت کشور برخورد می کند گفت: زیرساخت‌های سازمان بیمه سلامت نسبت به حذف دفترچه بسیار مناسب تر از سایر بیمه ها است.

او  افزود: به سمتی حرکت می کنیم که هیچ پرداخت غیرالکترونیک در حوزه سلامت نداشته باشیم و تحقق این امرالزام قانون است.

ناصحی با اعلام اینکه دربخش خصوصی روند نسخه نویسی الکترونیک با سرعت بیشتری در حال انجام است تصریح کرد: بخش دولتی فعلا درگیر کرونا هستند و ما با تعامل کاررا پیش می بریم.

او با بیان اینکه به سمتی می رویم که پرداختی های تعهدات ما به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شود گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بدهی به نظام سلامت و دانشگاه نداشته باشیم و پرداخت ها کامل انجام شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با تاکید بر ضرورت بروز شدن بیمه ها و افزایش قدرت پرداخت اظهارکرد: اسناد الکترونیک را به روز پرداخت می کنیم و این یک ظرفیت و مشوق برای مراکز و فعالین حوزه سلامت است که به این سمت حرکت کنند.

او یادآور شد: ۲۰ درصد پرداخت ها منوط به الکترونیکی کردن فرآیندها به ویژه در حوزه نسخه نویسی است و مجموعه هایی که در این امر تاخیر کنند خودشان متضرر می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز