سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت مطرح کرد:

افزایش کنترل بر توزیع کالاهای تقلبی در ماه رمضان

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۶:۱۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۵۰۹۹
افزایش کنترل بر توزیع کالاهای تقلبی در ماه رمضان
سرهنگ کیومرث حسنوند با تاکید بر اینکه مردم باید از فروشگاه های معتبر خرید کنند، گفت: در ماه مبارک رمضان در حد توان توزیع کالاها تقلبی در جامعه کنترل می‌شود.

به گزارش برنا؛ طی سال‌های اخیر به‌دلیل افزایش نوسانات ارزی، تحریم‌ها و افزایش قیمت در بسیاری از کالاها شاهد کاهش قدرت خرید مردم هستیم. در این شرایط جاعلان و سوءاستفاده‌کنندگان در این وضعیت هم بیکار نمانده و به تولید و توزیع کالاهای تقلبی با قیمت‌های ارزان پرداختند. در این بین برخی جاعلان از ظروف و برچسب‌های شرکت‌های معتبر جهانی سوءاستفاده کرده و محصولات بی‌کیفیت و فاسد را به نام آن شرکت‌ها در جامعه توزیع کرده‌اند. در حالی که مواد خوراکی تولیدی فاقد کیفیت لازم است.  

کیومرث حسنوند، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت درباره افزایش کشف مواد خوراکی تقلبی به خبرنگار برنا گفت: باید اتحادیه‌ها و صنوف در این زمینه  نظارت داشته باشند.

او افزود: مردم هم از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند. درضمن فروشگاه‌ها هم برای کسب سود بیشتر از خریداری کالاهای تقلبی اجتناب کنند. این امر باعث بروز مشکلات متعدد برای سلامتی جامعه می‌شود. برای مثال در بسیاری از موارد مشاهده شده که افراد برای خریداری یک کالای مرغوب با برند معتبر هزینه کلان می دهند اما کالای تقلبی و فاسد دریافت می‌کنند.

به گفته سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در ماه مبارک رمضان در حد توان توزیع کالاهای تقلبی در جامعه بیشتر کنترل می‌شود.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز