انتقال ۱۱۴ مصدوم حوادث ۷۲ ساعت گذشته به مراکز درمانی

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۵:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۹۵۲۲
انتقال ۱۱۴ مصدوم حوادث ۷۲ ساعت گذشته به مراکز درمانی
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۱۱۴ مصدوم حوادث ۷۲ ساعت گذشته از سوی امدادگران و نجاتگران این سازمان در سراسر کشور به مراکز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با تلاش امدادگران و نجات گران هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته، ۲۰۷ مورد ماموریت امداد و نجات برای ارائه خدمات پایه و اولیه امداد و کمک های اولیه به ۲۶۲ مصدوم حوادث مختلف در سراسر کشور انجام شد که طی آن ۱۵۴ نفر نجات یافتند که ۱۱۴ نفر از آنان به دلیل شدت صدمات وارده برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به بیمارستانی اعزام شدند.

او ادامه داد: در این مدت همچنین ۵۶ نفر از مصدومان به صورت سرپایی و در محل وقوع حوادث از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر درمان سرپایی شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به انجام ۲۲ مورد عملیات نجات فنی مصدومان حوادث رانندگی و ترافیکی در طی ۷۲ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: این شمار عملیات نجات فنی ۲۴ مصدوم سوانح ترافیکی با استفاده از امکانات و تجهیزات رهاسازی مصدومان از داخل خودروهای تصادفی و آسیب دیده انجام شد.

محمدی از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

او اضافه کرد: تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.

نظر شما