رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۹:۴۴
کد خبر: ۱۱۷۰۶۴۳
انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر
رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان های تهران و البرز گفت: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند بیش از ۵۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی عسکری در تشریح این خبر افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از سوی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، مشخص شد فردی با هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین فعالیت گسترده‌ای دارد و تحت تعقیب پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از استان ها و متواری است که بر این اساس شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: با بررسی بیشتر، مأموران دریافتند که متهم با هویت مستعار به تهران عزیمت کرده و با تشکیل باند، قصد دارد محموله قابل توجه هروئین را که از کشور افغانستان تهیه کرده را در استان های تهران و البرز و برخی از استان های غربی توزیع کند.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: بر همین اساس تیم های مرکز عملیات ویژه این پلیس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران و نیز هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری متهمان به محل اختفای وی در حوالی شهرستان شهریار اعزام و طی اقدامی ضربتی تمام اعضای باند که ۴ نفر بودند دستگیر شدند و در بازرسی از محل بیش از ۵۳۰ کیلو انواع مواد مخدر شامل۴۳۰ کیلوگرم  هروئین و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن قدردانی از همکاری و تعامل سازنده شهروندان با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر افزود: شهروندان می توانند در صورت آگاهی از محل فعالیت قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز