عرضه بیش از یک میلیون می بند ۶ شیائومی فقط در یک ماه

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۱۴۴۶
عرضه بیش از یک میلیون می بند ۶ شیائومی فقط در یک ماه
«لی جون»، مدیرعامل شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین، از عرضه بیش از یک میلیون می بند ۶ به بازارهای جهانی خبر داد. بیشترین حجم عرضه به بازار چین مربوط می‌شود. می بند ۶ از تاریخ ۱۳ فروردین‌ماه در بازار چین و سپس در سایر بازارها در درسترس کاربران قرار گرفته است.

به گزارش برنا؛ این آمار در حالی از سوی مدیرعامل شیائومی اعلام می‌شود که این شرکت در عرض ۱۷ روز توانست یک میلیون می بند ۳ به بازار عرضه کند. می بند ۴ نیز با سرعت بیشتری در عرض ۸ روز همین رکورد را به نام خود ثبت کرد.

گجت‌های پوشیدنی به شیائومی کمک کردند بتواند جایگاه دوم خود را در بازار پوشیدنی‌ها حفظ کند. نخستین مچ‌بند هوشمند شیائومی در سال ۲۰۱۴ معرفی و به بازار عرضه شد که قابلیت و ویژگی خاصی نداشت و در واقع محصولی کاملا ساده بود. در واقع نخستین می بند این شرکت حتی مجهز به پایش ضربان قلب هم نبود. اما شیائومی توانست ۱۰ میلیون نسخه از این دستبند را در عرض ۹ ماه به فروش برساند.

مدل‌های جدید می بند قابلیت‌های بیشتری دارند و قیمت آنها نیز نسبت به نسخه اصلی بالاتر رفته است. شیائومی در اقدامی جالب و در جعبه‌هایی تبلیغاتی تمامی مدل‌های می بند را کنار هم قرار داده است تا سیر تکاملی مچ بندهای هوشمندش را به نمایش بگذارد. البته این جعبه‌ها فقط جنبه نمایشی دارد و در اختیار نمایندگان فروش این شرکت در چین قرار داده شده است. در واقع کاربران امکان خرید این پک جدید شامل همه مدل‌های می بند را ندارند.

می بند ۶ از نمایشگر ۱.۵۶ اینچی امولد بهره می‌برد. نمایشگر این مچ‌بند در مقایسه با قبل ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده و با تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ، یکی از شفاف‌ترین نمایشگرهای این حوزه به‌شمار می‌رود. حداکثر روشنایی این صفحه به ۴۵۰ نیت می‌رسد تا در تمام شرایط بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید.

می بند ۶ قابلیت‌های جدیدی هم دارد. این مچ‌بند می‌تواند ۳۰ فعالیت مختلف را شناسایی و پایش کند. شش فعالیت مختلف از جمله راه رفتن در محیط بیرون، ورزش روی تردمیل و دوچرخه‌سواری به‌طور کاملاً خودکار تشخیص داده می‌شوند. این گجت به حسگر سنجش اکسیژن خون یا SpO2 هم مجهز شده که میزان اشباع اکسیژن در خون شما را در زمان ورزش یا خواب ارزیابی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز