سامسونگ فردا چه معرفی می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۱۴۵۲
سامسونگ فردا چه معرفی می‌کند؟
سامسونگ فردا مراسمی را برای معرفی قدرتمندترین گلکسی برگزار می‌کند، اما در این رویداد باید منتظر رونمایی از چه محصولاتی باشیم؟

به گزارش برنا؛ کره‌ای‌ها در دعوتنامه خود اشاره‌ای به دستگاه‌های حاضر در این مراسم نکرده‌اند، با این حال مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره محصولات جدید این کمپانی هستیم. انتظار نداریم سامسونگ در این مراسم از گوشی جدیدی رونمایی کند، اما به احتمال زیاد با نسل جدید لپ‌تاپ‌های آن روبه‌رو می‌شویم. در ادامه برای آشنایی با محصولات احتمالی مراسم فردا با دیجیاتو همراه باشید.

گلکسی بوک پرو

طبق گزارش‌ها، سامسونگ برای این لپ‌تاپ خود نمایشگر ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی OLED درنظر می‌گیرد که کیفیت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول همچنین از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل بهره می‌برد و گرافیک مجتمع Iris Xe خواهد داشت، البته کاربران می‌توانند آن را با کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 هم سفارش دهند.

انتظار می‌رود این لپ‌تاپ از پورت‌های تاندربولت ۴، USB Type-A و Type-C، پورت HDMI، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و شبکه‌های ۴G و ۵G پشتیبانی کند تا در تمام شرایط کاربران به اینترنت دسترسی داشته باشند.

گلکسی بوک پرو ۳۶۰

همانطور که می‌توان از نام این لپ‌تاپ حدس زد، کاربران می‌توانند نمایشگر آن را ۳۶۰ درجه بچرخانند و از آن به عنوان تبلت هم استفاده کنند. این محصول از نمایشگر لمسی ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی OLED بهره می‌برد و البته قادر به پشتیبانی از قلم S Pen هم خواهد بود.

مشخصات فنی این دستگاه تفاوت چندانی با برادرش ندارد و تنها از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بهره می‌برد. در همین راستا باید منتظر استفاده از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل به همراه گرافیک Iris Xe یا کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس MX450 در آن باشیم.

این لپ‌تاپ از کیبورد فول سایز، سه پورت USB Type-C، درگاه کارت حافظه و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. از دیگر مشخصات احتمالی آن می‌توان به پشتیبانی از تاندربولت ۴، وای فای ۶ و شبکه ارتباطی ۴G و ۵G اشاره کرد.

گلکسی بوک گو

سومین محصولی که به احتمال زیاد در مراسم فردا با آن ملاقات می‌کنیم، گلکسی بوک گو نام دارد. این دستگاه از مشخصات فنی ضعیف‌تر و البته قیمت پایین‌تری نسبت به دو لپ‌تاپ دیگر کره‌ای‌ها بهره می‌برد.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ برای گلکسی بوک گو از نمایشگر ۱۴ اینچی LCD با رزولوشن فول‌ اچ‌دی استفاده می‌کند و در نسخه LTE هم وارد بازار می‌شود. قیمت نسخه استاندارد و LTE این لپ‌تاپ احتمالا به ۳۴۹ و ۵۵۰ دلار می‌رسد.

این لپ‌تاپ ظاهرا با چیپ ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۷c از راه می‌رسد که فرکانسی برابر ۲.۵۵ گیگاهرتز دارد. علاوه بر این، باید منتظر استفاده از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در گلکسی بوک گو باشیم که البته با کارت حافظه قابل افزایش خواهد بود.

از سایر مشخصات احتمالی این لپ‌تاپ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱، پورت USB 2.0 و USB 3.2 Gen 1 و باتری ۴۲.۳ وات ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد که به معنای شارژدهی ۱۸ ساعته آن خواهد بود.

گزارش‌ها تا به امروز به این سه لپ‌تاپ اشاره کرده‌اند، با این حال شاید در مراسم فردا با محصولات دیگری هم مواجه شویم. اگرچه معرفی موبایل‌های جدید در مراسم فردا کمی دور از ذهن است، اما شاید کره‌ای‌ها از نسخه جهانی گلکسی کوانتوم ۲ با نام گلکسی A82 5G هم رونمایی کنند.

نظر شما