کلاهبرداران حرفه ای در دام پلیس پایتخت

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۲۲۷۳
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار که خودرو های مستعمل را به جای خودرو صفر می فروختند خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "جلیل موقوفه ای" گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری خودرو تیمی از ماموران کلانتری سریعا بررسی موضوع را  در دستور کار  خود قرار دادند.

وی  تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده و به کار بردن شگرد‌های پلیسی، 2 کلاهبردار توسط ماموران کلانتری شناسایی و  بازداشت شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان با درج آگهی در سایت های خرید و فروش مجازی، خودروهای صفر را به خریداران نشان می دادند، ادامه داد: مال باختگان پس از معامله و هنگام تعویض پلاک خودرو، متوجه می شدند خودرو  صفر نبوده و در دام کلاهبرداران قرار گرفته اند.  

وی در خصوص نتیجه تحقیقات پلیسی توضیح داد: در این پرونده ۲ کلاهبردار بازداشت شدند و ۴ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه صفر و ۲ دستگاه خودرو کارکرده کشف شده است.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه با تجمیع پرونده های مشابه تا کنون 25 مال باخته از متهمان شکایت کرده اند، افزود:  تلاش برای کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان  عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را  10 میلیارد ریال براورد کرده اند.

نظر شما