رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا مطرح کرد:

آغاز به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۲۳۳۹
آغاز به کار مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در شهرهای نارنجی
سرهنگ محمدی گفت: از روز شنبه (دهم اردبیهشت) مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در استانهای سیستان و بلوچستان ، ایلام ، بوشهر و اردبیل شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "علی محمدی" رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا ، نظر به اینکه وضعیت رنگ بندی استانهای سیستان و بلوچستان ، ایلام ، بوشهر و اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر یافته است ، از روز شنبه دهم اردبیهشت ماه سال جاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک این چهار استان ، به هموطنان عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

سرهنگ محمدی افزود: مردم عزیز این چهار استان هم اکنون می توانند نسبت به اخذ نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اقدام نمایند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص تاریخ وکالتنامه های منقضی شده بیان داشت: مدت تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالتنامه های منقضی شده افزوده خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص نمی باشد.

وی در پایان از مراجعین  درخواست نمود ، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک بیش از پیش توجه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز