سختی‌های کرونا مضاعف برای معلمان

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۱۸:۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۳۵۷۳
سختی‌های کرونا مضاعف برای معلمان
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: کرونا سختی ها و چالش های تعلیم را برای معلمان میهن دو چندان کرده است.

به گزارش برنا؛ در متن پیام علیرضا زالی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم، آمده است: ۱۲ اردیبهشت فرصت مغتنمی است برای قدردانی و سپاس از فرهیختگانی که در مسیر توسعه و ترسیم نقشه پیشرفت کشور نقشی بی بدیل ایفا می‌کنند. فرهیختگانی که با انتقال تجربیات، علم و دانش خود به نسل جوان چون چراغی، راه پیشرفت جامعه را فروزان نگاه می‌دارند. این روز، فرصت مناسبی است برای ارج نهادن به مقام شامخ معلم، که سعادت و تعالی تمامی مردم دنیا به رسالت آنان گره خورده است.

در ادامه پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تاکید شده است: هر دستاوردی که در عرصه آموزش، پژوهش و درمان کشور حاصل می‌شود، مرهون تلاش و کوشش استادانی است که دلسوزانه و بدون منت تجربیات گرانبهای خود را در طبق اخلاص نهاده و به جوانان و آینده سازان کشور تقدیم می‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خود می بالد که اساتیدش علاوه بر حوزه آموزش نقش کلیدی در زنجیره نظام سلامت کشور ایفا می‌کنند؛ آن هم در روزهایی که سلامت به مهمترین نیاز نه تنها کشور، بلکه جهان بدل شده است.

امسال، همچون سال گذشته روز معلم در حالی فرا می‌رسد که همه گیری کرونا سختی‌ها و چالش‌های تعلیم و تربیت را برای آموزگاران و استادان میهن دو چندان کرده است. اگرچه این نخستین بار نیست که قهرمانان حوزه آموزش وطن در سخت‌ترین تندبادها، چراغ پرفروغ آموزش را روشن نگاه می‌دارند، اما طولانی شدن مدت زمان بحران کرونا، ارزش و افتخار استقامت و اهتمام معلمان و اساتید کشور را در تداوم و استمرار آموزش دو چندان کرده است.

در آستانه بزرگداشت مقام استاد، ضمن تبریک این روز به تمامی آموزگاران و اساتید کشور، از تلاش‌های ارزشمند یکایک استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی کرده و سلامت، سعادت و توفیق روزافزون آنان را از ایزد منان خواستارم.

نظر شما