هوای اکثر نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۷:۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۴۰۵۹
هوای اکثر نقاط کشور در دومین شب قدر بارانی است
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به بارانی بودن هوای کشور در دومین شب از لیالی قدر، گفت: امشب شدت بارش‌ها در ۸ استان از جمله تهران بیشتر است.

به گزارش برنا؛ صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب و هوایی کشور در دو شب قدر پیش رو پرداخت و گفت: امشب که مصادف با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان و دومین شب از لیالی قدر است در اکثر مناطق کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در سراسر کشور به جز استان‌های لرستان، اسلام، شمال خوزستان به شکل ابرناکی، رگبار باران، رعد و برق و بارش شدید موقت خواهد بود.

ضیاییان شدت بارش‌ها را در استان‌های تهران، سمنان، مازندران، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و شمال استان کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بیشتر عنوان کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بارش تگرگ در برخی از نقاط سردسیر کشور طی امشب خبر داد.

ضیاییان گفت: وضعیت بارندگی‌ها در سومین شب از لیالی قدر که مصادف با چهارشنبه شب است در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز و ارتفاعات این کوهستان، همچنین مناطق شمال و شرق کشور و ارتفاعات کرمان و سیستان و بلوچستان به شکل رگبار باران و وزش باد ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز