محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی در شبکه شاد بارگذاری شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۱:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۴۳۷۰
محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی در شبکه شاد بارگذاری شد
معاونت برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی از بارگذاری بیش از ۶ هزار محتوای آموزشی ویژه دانش آموزان استثنایی در شبکه شاد خبر داد.

به گزارش برنا؛ مجید هداوند، معاونت برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی آموزش و پرورش در این نشست که از طریق شبکه شاد و با حضور بیش از ۱۵۰۰ معلم آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم افزود: معلمی بویژه در آموزش و پرورش استثنایی همراه با عشق، اراده، علاقه و عاطفه است و همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند باید تلاش کنیم تا جایگاه معلمان به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

او ضمن تقدیر از معلمان بخاطر حضور در خط مقدم جهاد آموزشی در شرایط کرونایی گفت: کار عظیم معلمان در ایام کرونا موجب شد آموزش تعطیل نشود و همه ایران مدرسه شود.

او افزود: شرایط کرونایی موجب شد والدین با کار سخت معلمی بویژه در حوزه آموزش و پرورش استثنایی آشنا شوند.

هداوند با بیان اینکه کرونا مهمترین دغدغه دنیای امروز است و کشور‌ها بنا به شرایط خود تدابیر خاصی را بویژه در حوزه آموزش اندیشیده اند گفت: در کشور ما هم شبکه اختصاصی شاد با هدف بهره‌گیری از فضای مجازی برای آموزش و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی برای تمامی دانش آموزان کشور ایجاد شد.

او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده بسیاری از مشکلات شبکه شاد برای دانش آموزان با نیاز‌های ویژه حل شده است و مناسب سازی‌های لازم نیز در این شبکه صورت گرفته است.

هداوند گفت: در کنار پیگیری آموزش‌ها از طریق شبکه شاد، تدوین و ارسال درسنامه‌ها و آموزش‌های منزل محور برای دانش آموزان محروم از فضای مجازی نیز در دستور کار آموزش و پرورش استثنایی قرار دارد.

معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸ هزار محتوای آموزشی توسط همکاران کشور برای بارگذاری در شبکه شاد به سازمان آموزش و پرورش استثنایی ارسال شده است گفت: بیش از ۶ هزار از این محتوا‌های آموزشی توسط کارگروه تخصصی بررسی و در شبکه بارگذاری می‌شود.

نظر شما