سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد:

آتش‌سوزی وحشتناک در مشیریه تهران+ عکس

۱۴۰۰/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۴۴۱۸
آتش‌سوزی وحشتناک در مشیریه تهران+ عکس
جلال ملکی از آتش‌سوزی گسترده در یک بارانداز کالا در مشیریه خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

به گزارش برنا؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 13:25 ظهر امروز (14 اردیبهشت) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک بارانداز بزرگ کالا در مشیریه، خیابان شیرودی به سامانه 125 اعلام شد

او افزود: به‌سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی شامل تانکر آب، کف و فوماتیک به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: محل حادثه یک بارانداز بزرگ به وسعت بیش از 40 تا 50 هزار متر بود که ده‌ها هزار حلقه لاستیک مربوط به خودروهای کوچک و بزرگ که غالباً نو نیز بودند در حجم و ارتفاع زیاد در محل مذکور چیده شده بود.

او ادامه داد: حدود 800 تا هزار متر از این بخش مذکور شعله‌ور شده و دود بسیار غلیظی از آن متصاعد می‌شد که از فواصل دور قابل رؤیت بود.

ملکی با بیان اینکه نگرانی از سرایت آتش به سایر بخشهای این انبار وجود داشت، گفت: آتش‌نشانان با حضور به موقع و عملیات خوب، از چند طرف با استفاده از محلول آب و کف عملیات را آغاز کرده و موفق شدند به سرعت آتش را تحت کنترل خود درآوردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه اکنون شعله‌زنی صورت گرفته و نیروها مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند، بیان کرد: با توجه به حجم زیاد لاستیکها، نیروها مشغول جابجایی قسمت شعله‌ور هستند تا بتوانند به آتشهای پنهان نیز دسترسی پیدا کنند.

او در خصوص خسارات ناشی از این اتفاق گفت: خوشبختانه این حادثه تاکنون مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز